vineri, 9 mai 2008

La shopping de....."paltoane"


In lumea moderna oamenii isi cumpara scrie inainte de a muriJ).Asa am facut si noi:Io,Calu’(Dragan Daniel)si Liviu.Dar noi am fost sa cumparam sicriu pentru teatru..

Ajungem la primul “magazin” de pompe funebre si nu era nimeni acolo…auzi tu sa te duci sa iti iei “palton” si sa nu ai de unde…Asta a fost…am continuat cautarea…si am ajuns la alt “magazin”….intra Calu’ inauntru…iese o doamna cu vreo 8 ochi si Calu intreaba “nu va suparati,cat costa un sicriu penru mine?”….Saraca femeie s-a uitat la el luuuuung(sigur l-a injurat si a zis ca e nebun)…ne-a intrebat pt ce ii trebuie , i-am explicat si a zis ca sunt scumpe si ca nu avem noi bani de ele,banuiesc ca a crezut ca facem mijto de ea.

Doamna cu 8 ochi ne-a indrumat la urmatorul ”magazin” de sicrie, care era vecin cu dansa.Am mers acolo dar initial puteam fura toate “paltoanele din cuier” ca nu era nimeni pe acolo. Am sunat la usa si a raspuns o batrana foarte amabila.I-am spus ca vrem un sicriu pentru o piesa deteatru,s-a inchinat,s-a minunat,si apoi s-a calmat,si ne-a intrebat cati bani avem.Noi respectuosi, am intrebat care e cel mai ieftin…..a ramas un moment de suspans…si a zis ca e 195 de lei…

Am zis ca ne-a dat cu o bata in cap.I-am zis ca nu avem atatia bani…s-a uitat la noi cu mila si a zis 180lei…

In momentul ala io m-am dus sa schimb banii ca aveam 200lei (2 bancnote de 100 lei) si nu vroiam sa vada ca avem atatia bani.Am schimbat 100 lei in o bancnota de 50 lei si 5 bancnote de 10 lei pentru ca imi zisese Calu’ ca il scoate la 150 lei.

Cand m-am intors sicriul deja costa 160 de lei…am mai stat 5 minute si Calu’ a facut 1-0 pt el,a scos sicriul la 150 de lei.

Atunci a inceput chinul…nu credeam vreodata ca o sa caut un cosciug printre un morman de asemenea “constructii”…si sa am grija sa nu le zgarii.Am facut “manevre” cu sicriiele circa 20 de minute dupa care ne-am dat seama ca ,acelcapac de afara nu se potrivea cu nicio lada…Asta e il luam asa…

Atunci a aparut intrebarea cu ce caram sicriul,cand am zis ca il ducem noi pe jos ne-a sarit baba in cap ca nu putem ca vrem sa facem nush ce campanie electorala…numai ea stia ce campanie electorala putem face cu un sicriu in centrul sinaii, dar asta a fost…a zis k nu ne lasa,plus ca era foarte greu si chiar nu puteam ajunge cu el pana la lucul destinat lui.Asa ca doamna a venit cu idea sclipitoare sa mergem cu taxiul…dar noi “nu aveam bani de taxi”,atunci femeia a mai venit cu o idée geniala.Sa ne factureze sicriul 145 lei si sa ne dea dansa 5 lei pentru taxi.

“Noi am stat ceva timp pe ganduri pana am acceptat oferta”,dar pana la urama,dupa ce ne-am sfatuit mult timp am acceptat. A venit dansa cu un numar de

taxi care poate cara asa ceva.Am sunat la taxi ,dar pana a venit,dansa a facut factura..pe numele “posesorului”,DRAGAN DANIEL-FLORENTIN.

Apoi, dupa ce ne-a pus si stampila pe langa bon,doamna a mai venit cu o idée geniala,vazundu-l pe Calu’ proband sicriul si spune:”Mai mama dar nu ar fi mai bine daca v-as aduce eu si o perna ca nu sta copilu ala bine acolo?”…noi am spus “ar fi bine dar noi chiar nu mai avem bani si trebuie sa platim si taxiul…doamna binevoitoare spune:pai asta e de la mine pentru voi,GRATIS…iar noi i-ar ne-am sfatuit 15 min pana am acceptat.A plecat femeia in casa sa ne aduca perna si a venit si cu o perna si cu un cerseaf penru sicriu.

In acel moment,Calu’ si Liviu am mers la ea si au pupat-o.

In sfarsit a venit si taxiul,un opel astra break,a venit domnul a rabatat bancheta din spate si am bagat sicriul si ne-am inghesuit si noi :io cu Calu pe langa el in spate pentru ca Liviu statea in fata ca boieru…

Important e ca am ajuns cu el intreg la casa de cultura.

Asta inseamna sa fii un om de treaba, sa ajuti oamenii nevoiasi dupa caz cu sicrie sau altele…

5 comentarii:

Anonim spunea...

vai... ce bine ii sta lui Calu'... glumesc, no way! Calu e un om minunat si nici nu concep cum ar fi fara el... tine-ti-l bine si 'inmormantati-l' numai asa, de amorul artei... mult succes, copii! Pacat de Andrada... nu merita!:((

Anonim spunea...

Salut! Imi pare destul de interesant articolul tau. Recunosc ca de multe ori am fost atras de viata de actor dar... in fine, am decis sa adaug un link catre blogul tau si in pagina mea. Mult succes in continuare!

Romina spunea...

chiar amuzant postul asta=))pe mine una ma sperie casele de pompe funebre...si totusi...tin minte cand am vazut dintr-o statie de tramvai un anunt ,,super oferta,cosciug la jumatate de pret,, sau ceva de genul=))

Unknown spunea...

Ce s-a intamplat cu sicriul? Mai exista?:))

Nu Stiu spunea...

@ Madalina, ar trebui sa mai existe. Noi l-am lasat la Casa de Cultura