duminică, 26 decembrie 2010

Rasu - plansu'

Recent am fost cu un prieten(Alin), la un cunoscut magazin din Bucuresti pentru a cumpara o punga pentru cadou si o felicitare. Cand am ajuns la casa am intrebat-o pe doamna de la casa daca ne poate imprumuta un pix, in continuare va voi prezenta cum a decurs dialogul:
Noi: - Aveti cumva sa ne imprumutati si un pix sa scriem cateva cuvinte pe felicitare?
Vanzatoarea: - Nu…de fapt am dar nu vi-l pot da!
Noi: - Nu ne trebuie decat pentru a scrie 5 cuvinte…
V: - Pai am doar unul si nu vi-l pot da…daca vine cineva sa plateascu cu cardul?
Noi: - Cand doamna?( asta in conditiile in care nu mai era nimeni la coada)
V: - In astea 5 minute…
Noi: - Care 5 minute doamna ca ne trebuie mai putin de 1 minut…
V: - Nu!
Alin: - Doamna…pentru asta traiti dumneavoastra? Pentru un pix?
V: - La revedere …Va mai asteptam pe la noi!
Alin: - Stati linistita!

Niciun comentariu: