marți, 26 august 2014

Un altfel Ice Bucket Challenge

De 5 zile a tot luat amploare acest "Pay it forward"si in Romania, dupa ce a facut furori in SUA, dar aceasta miscare ce a fost creata pentru a ajuta cercetarea in domeniul medical a ajuns sa fie o metoda prin care se promoveaza brandul personal printr-un filmulet in care oamenii isi toarna o galeata cu apa in cap. Ideea era ca apa sa fie turnata in cazul in care persoana nu doreste sa doneze, in semn de pedeapsa.
Colegul meu Andrei Cosuleanu, dupa ce a primit provocarea de a dona sau a-si turna apa in cap, a decis ca va dona si va da si un exemplu despre cum ar trebui sa perceapa lumea aceasta moda. Ok, este o moda, dar este pe sistem "pay it forward", nu pentru a provoca oameni sa isi toarne apa in cap, ci pentru ca ca oamenii sa faca alti oameni fericiti.
In cadrul Parcului Natural Vacaresti  traieste o familie pe care am cunoscut-o anul trecut cand am avut actiunea de ecologizare a Parcului Natural Vacaresti, este singura ce are grija ca acel loc sa ramana intact. Familia lui 'Nea Gica traieste acolo fara apa potabila si electricitate.
Andrei a donat astazi familiei lui 'Nea Gica echivalentul unei galeti in apa plata, 5 kg de mere, 5 kg de prune, 2 pui la rotisor, voie buna din belsug.

Pentru a putea face mai multe pentru aceasta familie am avea nevoie de ajutorul vostru, am vrea sa le ducem niste haine pentru copii si cei doi adulti.
Copiii sunt micuti (fetele de 2-5 ani) iar baietii 3-14 ani.( 2 fac box si ar avea nevoie si de echipament).

Felicitari Andrei.

Niciun comentariu: