joi, 5 februarie 2009

Matematica


Poate sunt eu mai redus,dar in clasa I cand am intrat prima oara la scoala,am invatat cifrele apoi am invatat ca 1+1=2.
Eh,intre timp am ajuns clasa a 12-a si intr-o zi de miercuri m-am dus la scoala si primele doua ore aveam matematica.M-am dus la ore si a zis profa ca o sa ne predea.Am zis ok.am scos caietele si am scris si la un moment dat ne zice ca 1+ 1= 1…am stat cuminte in banca am scris dar io de destept ce sunt am crezut ca profa a gresit si am scris 1+1 =2,apoi mai scriu ce mai scriu si scrie profa p tabla ca 1+1=0 eu iar de destept ce sunt am scris din nou ca 1+1 =2…dar nu am putut sta asa si m-am ridicat si i-am spus…”Domana profesoara,cred ca ati gresit,1+1 nu fac nici 1, nici 0,fac 2” profa a inceput sa rada si a inceput sa imi explice ca astea sunt “clase de resturi” si in anumite multimi 1+1 face ori 0 ori 1…am ramas uitandu-ma ca razele X.
La sfarsitul orei i-am spus raand“bine doamna profesoara ,ne lasati sa invatam pana in clasa a 12-a ca 1+1 =2 si acum cand mai avem 5 luni de liceu ne dati peste cap…ne faceti sa credem ca ca am invatat degeaba”
FOARTE CIUDATA LECTIA!!!

Un comentariu:

Andrei andrei spunea...

asa mi s-a intamplat si mie :)) .. eu unul m-am ridicat si in picioare ca sa spun minunea :))... eeeeee batman , oricum matematica nu este un punct forte al meu ,, pot spune ca o urasc ,, dar na ,, trebuie invatata