miercuri, 18 februarie 2009

Omul din spatele costumului


Stiti ca atunci cand vezi un om fericit pentru ca tu il faci fericit te simti extrem de fericit tu insuti,dar te simti mai bine cand vezi un copil fericit si esti si mai fericit atunci cand tu il faci fericit dar el nu stie cine esti…
Cu asta se ocupa clovnii,aduc zambetul pe buze oamenilor si in special copiilor,asta e meseria lor si sunt pregatiti sa faca aproape orice pentru a-si indeplini scopul.Isi folosesc toate mijloacele cunoscute si chiar improvizeaza.
Dar nimeni nu stie cat de mult sufera ei pentru a face oamenii fericiti,mai ales de la copiii sau oamenii cu care lucreaza.
Am fost si eu de cateva ori in situatia unui clovn la cateva petreceri pentru copii si am fost maltratat de acestia,dupa 2 ore cu cativa copii nu imi mai trebuia decat un pat si cateva comprese reci pentru cap.Am dansat incontinuu pentru a-i face sa se distreze,si sa plece de langa parinti pentru ca erau speriati ,m-am strambat si am impatit baloane si cadouri si mai grav i-am “lasat” sa ma traga de nas ,de peruca si sa imi dea suturi in fund.I-am lasat e impropriu spus ca nu aveam ce face si trebuia sa fac totul pe placul lor.
Insa tot chinul incepe de la machiaj unde parca iti dai seama ce te va astepta si iti dau lacrimile dar in cateva momente iti dai seama ca e de la creionul care se plimba pe marginea ochiului tau…apoi incepe “distractia” cu copiii ,cand ei se distreaza si tu zambesti mamelor tinere care au venit cu odraslele la distractie si trebuie sa te plimbi de cele mai multe ori printr-ul centru commercial destul de mare,sa faci febra musculara si sa ajungi cel putin o data la fiecare copil si sa il faci sa zambeasca…dar cand gasesti copii bosumflati care nu au chef de fata ta colorata mai primesti si niste picioare in fund,cate un branci si dai cu capul de scara si alte fleacuri de genu asta…care nu te afecteaza deloc…Apoi urmeaza chinul demacherii …cand chimicalele nu se mai curata de pe fata ta transpirata foarte tare…
Dar in final e frumos sa vezi unii oameni fericiti plecand acasa cu baloane si cadouri date de tine de care tu nu ai parte, dar intr-un fel ramai si tu cu ceva…cu amintiri haioase…cum am ramas eu cu colegul meu de la Ploiesti…cand am fost de ziua copilului si am mancat la subsolul mall-ului stand pe jos langa un Sex Shop razand unul de altul de felul in care arata ,cu capul umflat de cand m-a dat un copil cu capul de scara si multe altele
Dar totusi ramai cu un sentiment de implinire ca ai facut ceva in acea zi si ca merita semnata in calendar ca o zi in care chiar ai realizat ceva cu fortele proprii.

Un comentariu:

Alecsandra spunea...

iar ai tacut?
da.
de ce?
de ce nu?
dar de ce da?
asa.
defineste "asa".
ce vrei sa definesc? “asa”?
da. din contextul de mai devreme.
pretins. fals. aparent. dexonline.
nu dex. iar te prefaci in fata mea.
da. ma doare iar maseaua. na! e bine acum?
perfect.
sictir.
si eu, si eu. ma duc sa ma imbrac. in masti. ma recunosti dupa costum. azi o sa fiu un clovn. iti modelez un balon?