duminică, 31 octombrie 2010

Un week-end perfect!

Vineri am plecat cu Alin la Valea Doftanei cu scopul de a le face parintilor lui o surpriza si de a mai petrece si noi timp impreuna.
Am ajuns acolo pe la ora 6 seara…pe un intuneric de nu ne vedeam nici macar umbrele si un frig ca iti facea si sufletul sa tremure.
Am mancat bine, dupa care am mers la discoteca,ne-am distrat ,am dormit , iar cand ne-am trezit mi-am dat seama de ce ii place lui Alin atat de mult la Valea ,am iesit in curte am simtit cum razele soarelui imi umplu tot corpul cu o caldura dulce, apoi mirosul de fum de lemn imbinat cu aerul tare si curat au completat reteta unei dimineti perfecte de toamna(exact mirosul de toamna pe care mi-l imaginam) pe care nu ai cum sa o intalnesti intr-un oras…o sa mai merg cu siguranta…imi plac oamenii de la tara

Niciun comentariu: