luni, 15 noiembrie 2010

A luat-o lumea razna!

Sunt spalati pe creier de televizor si youtube. Nu am vazut atata spalare pe creier de la Ceausescu incoace.
Oameni buni, daca ati ajuns ca toata ziua sa vorbiti ca si despre :”Florin tiganu”, “Doua”(-pentru ca pe acei indivizi chiar nu stiu cum ii cheama) si despre ala de la Caransebes si cum ii imita Domnul Mihai Bendeac, lumea se duce de rapa de tot.
De 2 luni de zile numai asta aud pe unde ma duc…dar voi nu va mai plictisiti? Pe mine ma plictisiti si ma scarbiti.
Stiti voi ceva ce nu stiu eu sau stiu eu ceva ce nu stiti voi? Daca acestea sunt adevaratele valori ale Romaniei, pe care le puteti imita si urma, inseamna ca stiu eu ceva ce nu stiti voi…Stiu ca nu vreau sa am ca persoana pe care incerc sa o urmez pe Florin Tiganul,sau pe acei analfabeti care nu stiu sa lege 2 vorbe sau pe “electrificatul”de la Caransebes.
E rusinos ca pe unde merg aud numai “ori suntem…ori nu mai suntem”, “mi-a dat de m-a julit”, “Doua telecomande” sau cum isi drege vanghelie vocea sau ce a mai facut acea chestie de la Caransebes.
Incercati sa idolatrizati alte persoane in afara de acestea, nu v-ati saturat ca in fiecare saptamana sa va uitati la televizor cum Domnul Bendeac are aceleasi replici in alte situatii dspre aceleasi “non-vedete”…
Nu va ganditi ca ii faceti vedete…pun pariu ca multi nu stiti ca restul poporului il regrata pe Adrian Paunescu si voi nici nu stiti cine a fost… stiti ca imitati niste analfabeti…


In stanga ecranului, sus, e un sondaj, va rog sa raspundeti daca aveti placere!

7 comentarii:

Anonim spunea...

nu se putea mai frumos...ma bucur ca ai scris tu asta si nu am scris-o eu :P

NimicNormal spunea...

Si mie mi-e sila k in jurul meu aud numai nu stiu si toate replicile din emisiune, DAR asta nu inseamna k emisiunea e o porcarie. Trebuie sa faci diferentza intre umor si imitatie. Tu daca vezi un retardat la televizor nu inseamna k ala devine idolul tau. Chiar explica Mihai Bendeac intr-un articol el incearca sa arate verigile slabe, sa ne arate cum nu trebuie sa fim. Si eu sunt fana Mihai Bendeac dar asta nu inseamna k la scoala si unde ma duc ma comport ca o retardata sau ca ascult melodiile lui Fernando de la Caransebes. Practic prin emisiunea lui, Bendeac ne arata cum NU trebuie sa fim si incearca sa scoata in evidentza cat de penibile sunt acele personaje care traiesc in Romania si le vedem pe la toate emisiunile de scandal. De asta ar trebui sa-ti fie sila de emisiunile unde vin acele "vedete" reale, nu de unul care a realizat un pamflet. Exact ca si Caragiale incearca sa scoata defectele societatii in evidentza prin aceste personaje retardate si analfabete. Atata timp cat toata tzara se prapadeste de ras cand vede respectivele personaje pt k snt penibile si nu ai cum sa nu razi de ele nu cred k si-ar dori cineva sa fie ca ele. Asta e parerea mea si sa nu uitam ca Mihai Bendeac e un actor foarte bun.

Nu Stiu spunea...

o sa o iau de la coada la cap...
1)daca imiti pe cineva reusit, asta nu insemna ca esti actor bun...nu cred ca l-ai vazut pe bendeac in vre un spectacol pentru a spune daca e bun sau nu.
2) Nu il compara pe bendeac cu Caragiale ca nu au nicio legatura, Caragiale nu imita pentru a arata defectele, el era prin ceea ce spunea...
3) prin ceea ce face nu reuseste decat sa produca un precedent si toata lumea ii imita pentru ca, nu stiu daca o sa te simti jignita...dar sunt aceaisi oameni care se uita si la o6tv si la acces direct...imi pare rau ca esti tu cea careia tre sa ii spun chestia asta...

NimicNormal spunea...

Nu ma simt jignita pt k am motivele mele sa-l sustin pe bendeac si da am vazut secventze din spectacole de teatru ale lui Bendeac:"Doctori de femei", am vazut filmul Milionari de weekend, am vazut Poker si am aceeasi parere. Nu cred ca aceiasi oameni care se uita la otv si toate porcariile fac parte din aceiasi categorie cu cei care se uita la bendeac. ce vroiam sa-ti explic e ca bendeac face doar un pamflet si e vorba de comedie aici nu de penibilitate gen diaconescu si altii. nu-mi place niciun gen din emisiunile astea regizate toate, singurul care imi place este umorul si emisiunea lui bendeac e singura pe care o urmaresc. Atata timp cat atata lume urmareste emisiunea inseamna ca replicile lui inca nu s-au invechit si uite ca se afla la al 2-lea sezon si este in topul audientelor. Si inca ceva, cum ai face tu o emisiune de umor...daca ai imita un exemplu, un om fara niciun defect si la care nu ai ce sa gasesti de ras ? Stii destul de bine, ca si tu ai profesat cat de cat actoria si comicul reiese din personajele tipice: prostul, avarul, idiotul, etc. Exact acelasi lucru face si Bendeac. Si in legatura cu spalarea creierului, orice om normal la minte isi da seama ca emisiunea e doar un pamflet si nu un exemplu de viatza. Daca mai sunt si altii care inteleg altfel e problema lor. Fiecare om e liber sa aleaga ce exemple isi ia in viatza. Si in concluzie eu nu admir personajul Naomi, Fernando si restul, eu admir actorul Bendeac care reuseste sa puna pe burta mai bine de jumatate de tzara. Eu iti respect si parerile tale, ca nu tuturor ne plac aceleasi persoane dar poate ca daca tie ti se pare o tampenie ce face bendeac gandeste-te ca acel om depune un efort si pune si suflet in cariera lui. Asa ca daca lumea il place de ce sa-l criticam noi... e meritul lui.

Nu Stiu spunea...

mai dar nu stiu de ce te ataci tu atat de mult, pentru ce eu nu l-am atacat pe bendeac...eu am atacta personajele pe care le face ...caroira le face publicitatete, pentr ca , pentru ei asta e o publicitate(publicitatea negaltiva tot publicitate se numeste)...
eu sincer nu ma uit la emisiune ...dar m-am scarbit de oamenii pe care ii aud cum imita ce au la televizor...asta ma scarbeste foarte tare...nu l-ar imita pe paunescu...il imita pe fernando ala, intelegi la ec ma refer?daca intelegi sunt sigur ca esti de acord cu mine...respect oarecum si ce face bendeac acolo cu toate ca nu mi se pare actorie...e bun imita binedar asta nu e actorie...dar nu asta e subiectul pe care il abordez...sper sa intelegi si sa fim pe aceiasi lungime de unda...

Anne is Za best team mate spunea...

Daca nu ai auzit de Robotzii de pe YOUTUBE...esti no name...suntem in a 3a saptamana de facultate..si la tot pasul aud imitandu-se Robotzii :)))

Nu Stiu spunea...

cand am scris eu asta nu aparusera robotii, acum subiectul abordat de mine este depasit...robotii sunt la moda:) incuiati