marți, 16 noiembrie 2010

O seara frumoasa si relaxanta!

Am fost aseara la barul Jackson de pe Grivita 55, pentru o portie de stand-up (fara comedy), portie care m-a facut sa indragesc mai mult concptul initial de stand-up decat conceptul de stand-up comedy ce este mai nou si mai popular…poate ca am eu o atractie pentu ce nu este asa popular , dar stand-up-ul mi-a placut.
Pentru mine a fost prima oara cand am auzit si vazut un “spectacol” de stand-up, dar cred ca foarte multi dintre cei care merg la stand-up comedy nu au vazut si un stand-up ce este fratele mai mare al noul show de comedie, asadar va recomand sa faceti asta.
Cu toate ca ce a fost facut aseara, a fost un experiment facut de Vali Ples, eu zic ca a prins si cei prezenti acolo au fost receptivi la discursul (monologul) lui Vali si au intrat rapid in discutie spunandu-si si ei parerile despre problemele cotidiene ale noastre, ale tuturor celor ce stam in Bucuresti si nu numai.
Va recomand barul Jackson, fiind o buna locatie pentru povesti la o bere si seri de genul celei de aseara…daca se vor mai organiza va voi anunta…

Niciun comentariu: