marți, 15 februarie 2011

site-uri de socializare

Mai am o problema…(am observant ca scriu pe blog numai cand am o problema de genul asta sau cand imi dau seama ca am trecut prin asa ceva si nu e bine)..bun ..problema…
Populatia globului sub 30 de ani traieste pe facebook sau alte site-uri de socializare, daca intrii pe profilul unui tanar acolo aflii tot despre el varsta, sex, viziune politica, starea relatiei lui, genul de muzica pe care il asculta, filmele preferate, cartile preferate dar sa nu uitam de poze…daca nu ai poze ..degeaba existi pe aceste site-uri…sau daca la starea relatiei tale scrie ca esti singur…e clar…toata lumea crede asta sau daca pe profil ai ca esti intr-o relatie chiar crede toata lumea ca esti…asa trebuie sa fie….dar noi nu traim pe aceste site-uri…daca vrea cineva sa afle cineva ceva despre noi de ce nu suntem intrebati direct? Trebuie sa ne schimbam starile imediat…daca unul este un curvar “nenorocit” ar trebui sa isi schimbe starea in fiecare zi pentru ca ba se cupleaza ba se desparte…?
Lumea asteapta like-uri pentru poze, pentru postari ...e foarte dezamagita daca cineva nu apreciaza ceea ce a postat.Lumea se compatimeste acum prin comment-uri la statusul "single"...de ce nu ne putem intalni cu prietenii nostri sa le povestim si sa ne compatimeasca sau sa ne dea un sfat...vrem sa vada toata lumea ce am ptit noi...nu e bine..unde mai e intimitatea?
Viata noastra este reala nu depinde de un site de socializare…si ne dam seama cu greu…la un moment dat am fost si eu prins de “vraja” asta…cum sunt multi altii, foarte multi…traiesc mai mult pe facebook decat real…atat!

3 comentarii:

Anne is Za best team mate spunea...

geniu neinteles gen? :)))

Nu Stiu spunea...

gen...nimic special

Aiana Dinu spunea...

Din pacate ai dreptate. Generatia noastra traieste prin intermediul acestor siteuri si uita pana la risipirea totala cum arata o zi normala din viata unui om normal, intr-o lume NORMALA... Din pacate noi, cei care nu am uitat cum se iubeste, se rade, se plange, se mananca in afara facebook, twitter, etc(ca nici nu stiu daca le-am scris corect)devenim pe zi ce trece niste anormali, niste ciudatenii numai bune de studiat facand parte dintr-o specie pe cale de disparitie... se pare ca noi nu suntem normali, nu ei... trist