miercuri, 21 decembrie 2011

Intamplare!

A: Ai emotii? Mai ai un pic si va trebui sa pleci…

B: Da, am emotii, nu va voi mai vedea pe voi, acolo va fi cu totul altfel,tot ce sper e sa fie mai bine ca si aici. Mai am 2 ore.

A: iti doresc sa iti fie bine acolo unde vei ajunge. Ai aflat unde?

B; Undeva in Romania, intr-un sat, la o familie saraca dar cu cu sufletul mare, cred ca am nimerit bine. Cand voi creste voi face tot ce pot sa ii ajut sa nu ii mail as sa se chinuie asa cum o vor face pentru mine.Tu? unde vei merge?

A: Tot in Romania, in Bucuresti, la o familie cu stare, cred ca si mie imi va fi bine, voi avea camera mea intr-o casa mare. Voi fi intr-un oras mare si voi putea sa exploatez tot ce imi ofera viata. Chiar asta imi doream.

B: Poate ca cineva ne asculta, si ne trimite acolo unde ne dorim, numai ca eu nu am visat la un loc anume…tocmai de asta cred ca a fost ales un loc frumos de tara, cu oameni “frumosi”.

A: Mai ai frati sau surori? Eu am auzit ca mai am o sora mai mare cu 7 ani ca si mine, asta nu stiu daca e bine sau nu…

B: Eu voi mai avea inca 3 frati si o sora, este familie mare si fericita care munceste din greu sa isi castige existent si se inteleg bine unul cu celalalt, ma vor ajuta si pe mine sa cresc. Cum o sa ii disting?

A: Pai sunt diferiti intre ei, plus ca fiecare are numele lui. De exemplu pe mine ma va chema Bruno. Nu este ceea ce mi-am dorit eu dar acum imi place, eu vroiam un nume specific tarii.

B: Pe mine ma vor numi Maria, pentru ca ma nasc in luna decembrie, atunci cand L-a nascut si Fecioara Maria pe Iisus, si parintii mei cred ca au fost binecuvantati de Fecioara Maria.

A: Ai mei nu cred ca sunt asa religiosi, au cautat un nume sa le placa si atat.

B; Ah, abia astept sa ma bag seara in pat, sa ascult focul din soba si pe mama care imi citeste o poveste. Asa as vrea sa fie fiecare searasi cand ploua afara sa vina sa doarma cu mine …

Astept sa inceapa necunoscutul, deja ma imbat cu vise si sperante dar in acelasi timp imi fa fi si dor de ceea ce e aici.

A: dar gandeste-te ca te asteapta o lume noua, aici ai stat 9 luni de zile acolo vei sta cateva zeci de ani si tot nu te vei satura, vei vrea sa mai ramai. Vei spune ca nu ai terminat de facut tot ce ti-ai propus, ca nu ai vazut toate locurile pe care voiai sa le vezi, ca nu ai vorbit cu toti oamenii cu care voiai sa vorbesti.

B: asa e, dar ma tot gandesc care e realitatea, cea de aici sau cea de acolo?

A: pai noi visam la ce va fi acolo , abia asteptam sa mergem acolo, aici stam 9 luni, acolo zeci de ani, aici ne ciupim si nu simtim, acolo simtim. Acolo vom invata, acolo vom creste…deci cred ca acolo. Dar asta tu vei afla prima.

B: Da, nu mai e mult si voi disparea de aici , voi ramane fara timp…abia astept sa ii vad cum se bucura si cum vor sari pe mine sa ma ia fiecare in brate si sa ma alinte…va fi frumos, vor fi beti de fericire.

A: la mine sunt deja pregatiti, sunt toti la spital…asteapta sa apar sunt acolo toti cu camera de filmat cu aparate foto, sa imi arate cand voi creste cum eram

B: Parintii mei nu stiu nimic, stiu perioada dar nu sunt la spital, o sa ii iau pe nepregatite, sper sa nu se intample ceva cu mama.

A: dar oare cum stiu ei ca vor avea un copil si cum aparem noi aici in locul asta?

B: pai cand doi oameni se iubesc, o femeie si un barbat dupa un anumit timp femeii incepe sa i se unfle burta si acolo suntem noi… dar noi suntem lasati sa stam si aici unii cu altii 9 luni pana cand aparem pe pamant

A: auzi?! Oare noi ne vom mai vedea vreodata? Sau daca ne vom vedea ne vom aminti ca ne cunstem?

B: pai daca asta nu e realitatea si pamantul e realitatea, cred ca nu ne vom aminti, dar am putea sa avem deja-vu-uri, senzatia ca ne-am mai vazut undeva sau ca am mai vorbit sau ca s-a mai ntamplat ceva intre noi la un moment dat…

A: sper sa se intample asta, pentru oricum suntem amandoi in aceiasi tara.

Niciun comentariu: