duminică, 27 noiembrie 2011

Iubesc Romania!


Nu am stiut pana acum ca aceasta campanie este facuta de Pro tv, foarte buna, multe felicitari.
Link-ul catre site este aici.

o sa spun si eu de ce iubesc Romania!

Iubesc Romania pentru ca daca nu ar fi asa cum este, daca nu ne-ar fi fost sa ne descurcam , romanii nu ar fi inventat atatea lucruri, pe noi nevoia ne invata si am stiut sa invatam din fiecare lucru marunt sa ne ridicam, individual sau nu. Dupa cum se si spune, "romanul face din rahat bici!". Iubesc Romania, pentru ca aici exista o natie unita si cand vrea ceva se intampla, am vrut independenta ne-am unit si am obtinut, am vrut unire, acum 93 ne-am unit si am reusit, am vrut democratie, acum 22 de ani ne-am unit si am reusit si vom mai face asta.
Iubesc Romania, pentru ca romanii au umor, eu rad in fata problemelor si gandesc ca "Ce nu te omoara te face mai puternic", romanii sunt inteligenti, cum se arata si in camanie , e plin de ingineri romani la companiile de afara.
Iubesc romanii pentru ca stiu sa traiasca stiu ca o viata au si o traiesc la maxim.
Romanii sunt facuti tigani si cersetori pe unde sunt prinsi dar nu raspund cu aceiasi moneda si asta ne da un plus, suntem noi intr-un impas cu imaginea, dar noi stim cine suntem cu adevarat si nu suntem lasi o sa reusim sa facem ca Roamnia sa arate ok in ochii " occidentalilor" nu sunt cu nimic mai presus ca noi.

Eu o sa promovez campania asta , sper ca si voi sa o faceti!

Niciun comentariu: