joi, 17 noiembrie 2011

Astenie de toamna!

Gata!

Soarele s-a luptat din rasputeri sa razbata dar nu mai poate,puterea-i de asta-vara nu se poate compara cu vijelioasa si mai tanara toamana

Natura da sa moara, pasarile aproape toate au fugit, ursii isi cauta barlogul, ploile marunte si reci si-au facut simtitta prezenta de astazi, pamanatul s-a acoperit cu frunze multicolore care nu reusesc sa mai trezeasca la viata peisajul care seamana cu cel din parcul poeziei lui Bacovia.

Oamenii merg pe strada in directii precise aproape alergand tristi spre locurile de munca , singuratici.

S-a schimbat decorul din vara cand lumea mergea agale la ora apusului.

Asteptam sa mai treca un ciclu sa ne bucuram de natura vie din nou!

6 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Astenia a venit cam tarziu, nu ti se pare? mai e putin si vine iarna. DECOR de doliu funerar. Ti-am spus si repet, dupa parearea mea,prin toamna, in viziunea lui Bacovia, mai ales in "Decor" intelegi si vezi letargia, punctul mort in care nimic nu se mai intampla toata natura asteapta ceva, dar nu primeste nimic mai mult decat o pasarea trecatoare si o ninsoare, nici macar culoare nu primeste. Tie ti se pare ca asteapta primavara...eu zic ca mai degraba asteapta moartea. Nu vrea sa fie protejata. Si nu, astea nu's chestii invatate la scoala pentru ca nici macar n-am studiat aceasta poezie acolo. Toate acestea sunt scoase din mintea mea. Dintre neuronii celei care va inghiti timpul si-l va pastra in intestine fara a fi digerat, murind lent, dar sigur intr-un pamant care nu-i va apartine...si poate abia atunci va fi toamna.

Nu Stiu spunea...

alooooo, asta e parerea mea si asta vad eu, de ce tre sa fi asa critica?:))) oricum m-ai amuzat ai acelasi discurs cu neuronii tai...si ai mei sunt pe cale de diparitie si cu astia am reusit sa scos chestia asta mai mult nu am putut, dar am vrut sa scriu asta ...da asteapta moartea ca sa poata reinvia, copacii nu mor iarna, degeaba asteapta moartea...si asa majoritatea naturii:)in bucresti astenia si-a facut aparitia de curand...pana acum inca au fost zile frumoase si nu mohorate mai aveai putin si te luai de fiecare cuvant scris de mine...nesuferito!

Anonim spunea...

astept postari mult mai bune pentru ca poti...nu vreau sa cred ca-ti influentez inspiratia intr-un mod atat de pueril. no offense, dar chiar vreau sa vad cat de mult te pot duce discutile cu mine. -macar atat sa mai am fata de mine, parerea-

Masaj erotic Alba Iulia spunea...

imi place cum s scrii , am citit cu mult interes ultima postare