miercuri, 2 noiembrie 2011

Cand ai crescut ultima oara?

Mentalitatea se schimba , cand esti mic vrei sa fi mare, cand ai ajuns mare, vrei sa fi mic, dar aici nu e vorba de inaltime sau ani…
Mi-a spus acum cineva “de cand am crescut si constientizat care e faza cu timpul ma tot chinui sa fiu punctuala”, imediat mi-a venit in cap intrebarea asta, pe care nu vreau sa o dezvolt, ci vreau sa va las imaginatia sa zburde…
Ia sa vedem…ce iese?

O sa spun eu primul....Eu mi-am dat seama ultima oara ca am crescut cand am inceput primul job serios, la care nu trebuia sa intarzii, sa ma port intr-un anume fel…asta e ultima oara importanta cand imi aduc aminte..

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am crescut ultima oara cand ramasa singura cu mama, mi-am dat seama ca sunt singurul ei sprijin moral real. :)

Anonim spunea...

azi. cand am vorbit cu tine. sufletul s-a mai marit cu un milimetru:)

gabriela spunea...

Cel mai mult am crescut cand am aflat ca prima mea iubire se casatoreste. Atunci am trait un soc emotional care m'a mai maturizat un pic