marți, 8 noiembrie 2011

Reciclez, deci traiesc!

Este o campanie infiintata de Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta, finanţata de Coca-Cola HBC Romania şi sprijinita de Eco-Rom Ambalaje, ce are ca scop atragerea atentiei asupra problemei deseurilor.
Un om produce anual aproximativ 400 kg de deseuri, care in mare parte ajung sa polueze mediul, daca ar fi colectate selectiv ar putea fi recilate!
Ce ziceti de asta?


Aceasta campanie vine cu o publicitate buna. Propun sa o facem cunoscuta pentru a vedea toata lumea despre ce e vorba in colectarea selectiva.




Pentru mai multe informatii click




2 comentarii:

Nu Stiu spunea...

ok, eu am pus deja..
titlul sa fie : " Un gand pentru fiecare"
sa ma anultatti cand se oficializeaza totul
si imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului meu...
o seara buna

Portal Iasi spunea...

Buna
Multumesc frumos pentru raspuns.
Te-am adaugat cu titlul dorit de tine.
O zi buna si o iarna frumoasa iti doresc